Chanel Vitalumiere Aqua: το αγαπημένο μου foundation!




Σήμερα θα σας μιλήσω για το αγαπημένο μου foundation.  Το ανακάλυψα πριν από λίγους μήνες και πραγματικά δύσκολα θα το αντικαταστήσω με κάποιο άλλο.
Ο λόγος για το Vitalumiere Aqua της Chanel.

Αρχικά θα ήθελα να αναφέρω πως το πρόσωπό μου δεν έχει ιδιαίτερα προβλήματα για να καλύψω. Ωστόσο, ένα foundation χαρίζει ομοιομορφία στον τόνο της επιδερμίδας, σταθεροποιεί το μακιγιάζ και, ανάλογα με τη σύνθεσή του, παρέχει διάφορα οφέλη (λάμψη, ενυδάτωση, αντηλιακή προστασία κ.α.). Επομένως το προϊόν κρίνεται αναγκαίο για τις περισσότερες γυναίκες - και για μένα επίσης!

Συνήθως οι πιο πολλές από εμάς δυσκολευόμαστε να επιλέξουμε το κατάλληλο foundation. Η πληθώρα των προϊόντων που υπάρχει, από τη μία μας διευκολύνει, από την άλλη όμως δυσχεραίνει ακόμη περισσότερο την επιλογή μας. Πόσες, αλήθεια, δεν έχουμε αγοράσει κάποια στιγμή στη ζωή μας ένα φον ντε τεν -μπορεί και περισσότερα- που δεν ήταν τελικά αυτό που επιθυμούσαμε; Πόσα γυναικεία συρτάρια δεν κρύβουν μέσα και από ένα ξεχασμένο - και μάλλον άθικτο -  foundation; Μάλλον πολλά.
Και σε εμένα έχει συμβεί αρκετές φορές να κάνω τη λάθος επιλογή, μέχρι να αγοράσω το Chanel Vitalumiere Aqua.



To foundation αυτό έρχεται σε μία πολύ πρακτική συσκευασία. Είναι απλή, κομψή και ελαφριά, κατάλληλη για να την έχουμε πάντα στην τσάντα μας.
Είναι σημαντικό να μην ξεχνάμε να ανακινήσουμε πολύ καλά το συγκεκριμένο προϊόν πριν το χρησιμοποιήσουμε. Με τον τρόπο αυτό αναμειγνύονται τα συστατικά του και βγαίνει το foundation από το κουτί στην ιδανική του κατάσταση.


Η μορφή του είναι υγρή και η υφή του λεπτή, μεταξένια. Απλώνεται ιδανικά στο δέρμα, πολύ εύκολα, χαρίζοντας ομοιομορφία στον τόνο της επιδερμίδας. Η κάλυψη που προσφέρει είναι μεσαία και το τελείωμα απόλυτα φυσικό, σαν δεύτερο δέρμα.
Παράλληλα η σύνθεσή του ενυδατώνει την επιδερμίδα, γεγονός που χαρίζει αίσθηση δροσιάς και άνεση. Η επιδερμίδα αναπνέει και ακτινοβολεί. Το αποτέλεσμα δεν γυαλίζει καθόλου (ούτε στα λιπαρά σημεία του προσώπου μου), ταυτόχρονα όμως παρέχει μία ελαφριά, φυσική λάμψη. Τις περισσότερες φορές μάλιστα δεν χρειάζεται να φορέσω ούτε πούδρα!


Μετά την εφαρμογή του αισθάνομαι το δέρμα μου απαλό και υγιές, αυτό που λέμε "πορσελάνινο". Η διάρκεια του προϊόντος είναι πολύ ικανοποιητική και το άρωμά του ευχάριστο και αναζωογονητικό.
Τέλος, το Chanel Vitalumiere Aqua προστατεύει και από τις βλαβερές ακτίνες UVB καθώς διαθέτει SPF15.

Μοναδικό αρνητικό του στοιχείο είναι η σχετικά υψηλή τιμή του. Πλέον όμως, χάρη σε όλες τις προσφορές που συναντούμε στα καταστήματα καλλυντικών, μπορούμε να το προμηθευτούμε σε πολύ πιο συμφέρουσα τιμή.


Εσάς πoιο είναι το αγαπημένο σας foundation;

4 σχόλια:

  1. poli orai post , analytiko.
    einai mia apo tis epomenes agores mou. den to pira thn prohgoymenh fora giati eixa diavasei reviews oti einai sxedon idio me to bourjois healthy mix kai ontos einai poli kalo alla tora me troei na dokimaso kai to chanel.
    beauty-stardust.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ανδρονίκη μου :) Το συγκεκριμένο foundation που αναφέρεις δεν το έχω δοκιμάσει, οπότε δεν ξέρω να σου πω αν μοιάζουν. Πάντως για μένα που δεν έχω ιδιαίτερες ανάγκες κάλυψης, το Vitalumiere είναι με διαφορά το πιο καλό foundation που έχω χρησιμοποιήσει. Στο συστήνω ανεπιφύλακτα! :)

      Διαγραφή
  2. telika to pira , einai teleio , xronia eixa na eimai toso eyxaristimenh apo thn agora moy, ontos exoyn koina stoixeia me to bourjois alla kai polla diaforetika . ua etoimaso ena antistoixo post. filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια Ανδρονίκη μου! Χαίρομαι που σου άρεσε! Όταν ετοιμάσεις review ασε μου το link από κάτω να το διαβάσω...Φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή