BB creams και μια μικρή έκπληξη!


Ας μιλήσουμε σήμερα για τις πολυσυζητημένες BB creams που λίγο-πολύ όλες έχει τύχει να δοκιμάσουμε.



H κυκλοφορία των BB creams στην αγορά της Δύσης έσκασε σαν βόμβα. Εκατομμύρια καταναλώτριες ανά την Ευρώπη θέλησαν να δοκιμάσουν  αυτό το μαγικό balm που φέρεται να ευθύνεται για το πορσελάνινο δέρμα των γυναικών στην ανατολική και νοτιοανατολική Ασία.
 
Οι bb creams γεννήθηκαν στη Γερμανία τη δεκαετία του ’60 από την δερματολόγο  Dr. Christine Schrammek. Αρχικά χρησιμοποιήθηκαν για την προστασία του δέρματος των ασθενών που μόλις είχαν υποστεί κάποια επέμβαση. Το 1985 παρουσιάστηκαν στην Νότια Κορέα και χαρακτηρίστηκαν «μυστικό των ηθοποιών της χώρας», αυτό που τους προσέφερε την αψεγάδιαστη επιδερμίδα τους.

Blemish Balm για την Ανατολή, Beauty Balm για την Δύση, η bb είναι μία κρέμα πολλαπλών χρήσεων. Οι περισσότερες που κυκλοφόρησαν τον προηγούμενο χρόνο κινούνται μέσα στο πλαίσιο «ενυδάτωση - ελαφριά κάλυψη – αντηλιακή προστασία – λάμψη». Ανάλογα με τη σύστασή της όμως, μία bb cream μπορεί να προσφέρει πολλά περισσότερα. Ομοιόμορφο τόνο, ρύθμιση της λιπαρότητας, ματ εμφάνιση, ακόμη και αντιγηραντικά οφέλη.


Η γνώμη μου:

Όπως στις περισσότερες, έτσι και σε μένα, άρεσε πολύ η ιδέα μιας πολυχρηστικής κρέμας που σε βοηθά να εξοικονομήσεις χρόνο και χρήμα. Έτσι, όταν η μία bb cream άρχισε να διαδέχεται την άλλη, έσπευσα ενθουσιασμένη να δοκιμάσω όσο το δυνατόν περισσότερες. Και έχοντας πλέον δοκιμάσει πολλές, έχω να πω, πως και ενυδατική εξακολούθησα φοράω πριν το μακιγιάζ και foundation συνέχισα να χρησιμοποιώ.

Στο foundation αναζητώ πάντα ελαφριά κάλυψη, φυσικό αποτέλεσμα και πορσελάνινη όψη. Αν και η επιδερμίδα μου είναι ομοιόμορφη, χωρίς σημάδια και ατέλειες καμία bb cream δεν με κάλυψε απόλυτα. Παρόλο που προσφέρουν ελαφριά κάλυψη - αυτό που θέλω δηλαδή! - το αψεγάδιαστο, πορσελάνινο αποτέλεσμα που χαρίζει ένα καλό foundation δεν μου το εξασφάλισε καμία.

Ας δούμε λοιπόν μία-μία τις bb creams που έχω δοκιμάσει:




Garnier Miracle Skin Perfector BB cream 
Ήταν από τις πιο καλές. Χρησιμοποίησα την πρώτη, για τις κανονικές επιδερμίδες (κακώς γιατί έχω μικτή, τότε όμως δεν είχε κυκλοφορήσει η επόμενη). Μου άρεσε πολύ το άρωμα και η υφή της. Η ενυδάτωση που προσέφερε ήταν αρκετά ικανοποιητική. Κατά τ'άλλα δεν θεωρώ πως παρείχε κάποια κάλυψη, ούτε ομοιομορφία εξασφάλιζε. Επίσης, δύο ώρες μετά την εφαρμογή της το πρόσωπό μου γυάλιζε αρκετά.



Dior Hydra life BB cream 
Κορίτσια συγγνώμη για την έκφραση, αλλά "μπλιάχ"! Αν και γενικά λατρεύω τα προϊόντα του Dior και τα τιμώ με το παραπάνω, η συγκεκριμένη bb cream δεν μου ταίριαξε καθόλου και μετάνιωσα που την αγόρασα. Ήταν ματ, αλλά η επιδερμίδα έδειχνε αφύσικη και καθόλου υγιής. Το αποτέλεσμα με μεγάλωνε λίγο. Η κρέμα διατίθεται σε μία μόνο απόχρωση, πολύ σκούρα (και πορτοκαλί!), που δεν ταιριάζει στα ανοιχτόχρωμα δέρματα. Εγώ έμοιαζα σαν να φοράω μάσκα. Πάντως ενυδατώνει επαρκώς, προσφέρει καλή κάλυψη και διαθέτει SPF30. Πρόσφατα ο οίκος λάνσαρε τη νέα BB cream Diorskin Nude που είναι πολύ καλύτερη από την πρώτη.

Δείτε και μόνες σας!!!


Estee Lauder Daywear BB cream 
Δοκίμασα 5 δείγματα αυτής της κρέμας. Ήταν αρκετά ικανοποιητική. Ενυδάτωση πολύ καλή, κάλυψη ελαφριά προς καθόλου, αποτέλεσμα φυσικό, άρωμα ευχάριστο, αντηλιακή προστασία απόλυτη (SPF35). Γενικά πρόκειται για ένα πολύ καλό προϊόν, αλλά αρκετά ακριβό. Προσωπικά έχω μείνει περισσότερο ικανοποιημένη από πολύ πιο οικονομικές bb creams.



Maybelline Dream Fresh 8 in 1 BB cream 
Αυτή είναι η αγαπημένη μου. Θεωρώ πως είναι αντίστοιχη με της Estee Lauder αλλά πολύ πιο οικονομική. Είναι κατάλληλη για κάθε τύπο επιδερμίδας, ακόμη και για τις λιπαρές, και διαθέτει δείκτη προστασίας 30. Ενυδατώνει καλά και εξασφαλίζει ομοιόμορφη, υγιή όψη. 




The Body Shop all-in-one BB cream 
Δεν με ενθουσίασε. Κοστίζουν 14 ευρώ τα 25ml. Αρκετά μικρή ποσότητα. Επίσης, δεν διαθέτει δείκτη προστασίας. Έχει λευκό χρώμα που, όσο το δουλεύεις, προσαρμόζεται στον τόνο της επιδερμίδας σου. Δεν ταίριαξε στις ανάγκες μου γιατί ήταν κάπως λιπαρή. Σε ξηρές ή κανονικές επιδερμίδες θα ταιριάζει καλύτερα.






L'oreal Nude Magique BB cream
Δεν την αγόρασα, αλλά δοκίμασα 2 δείγματά της. Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να σχηματίσω ολοκληρωμένη άποψη, αλλά σε γενικές γραμμές δεν με ενθουσίασε. Δεν ήταν επαρκώς ενυδατική και διέθετε μικρό (12 νομίζω) δείκτη προστασίας. Επίσης το αποτέλεσμα ήταν κάπως ανομοιόμορφο και τόνιζε τα ξηρά σημεία του προσώπου μου.



Avon Ideal Flawless BB cream.
Πρόσφατα είδα πως κυκλοφορεί μία νέα BB cream από την Avon. Γενικά μου αρέσουν πολύ τα προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρίας και τα εμπιστεύομαι. Δεν ήταν επομένως δυνατόν να μην τη δοκιμάσω.
Αγόρασα μάλιστα 2 BB creams. Μία για να την δοκιμάσω εγώ και μία για να την δοκιμάσει κάποια φίλη μου από εσάς. 


  • Αφήστε μου λοιπόν ένα σχόλιο κάτω από αυτό το post και αύριο θα σας γράψω εδώ ποια θα κερδίσει την κρέμα. Αν θέλετε, μπορείτε να μου πείτε στο σχόλιό σας, ποια είναι η αγαπημένη σας bb cream ή ποια έχετε δοκιμάσει.

Εγώ την χρησιμοποίησα 2 φορές έως τώρα και μπορώ να πω ότι είναι πάρα πολύ καλή. Θα έλεγα από τις πιο καλές που έχω δοκιμάσει. Δίνει ομοιομορφία, ελαφριά κάλυψη, άνεση, ενυδάτωση, πολύ φυσικό αποτέλεσμα και έχει Δ.Π. 15. Είναι λίγο λιπαρή, αλλά την σετάρω με πούδρα και είναι μια χαρά. Ολοκληρωμένη άποψη δεν έχω σχηματίσει ακόμη, αλλά κάτι μου λέει πως βρήκα την νέα αγαπημένη μου BB cream. Μακάρι να είχε και μεγαλύτερο δείκτη προστασίας...







Και ολοκληρώνοντας αυτό το post θα φτιάξω μία λίστα με τις BB creams που ανέφερα, τοποθετημένες σε σειρά προτίμησης, σύμφωνα πάντα με τις δικές μου ανάγκες.

1) Maybelline Dream Fresh 
2) Estee Lauder Daywear 
3) Garnier Miracle Skin Perfector 
4)  L'oreal Nude Magique 
5) The Body Shop all in one 
6) Dior Hydra life

Περιμένω τα σχόλια σας,
φιλάκια πολλά,
Ιωάννα.

90 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο ποστ!!! Πολύ ωραία και η παρουσίαση και οι κριτικές σου! Κρίμα για τη ΒΒ του Dior :-/
    Αγαπώ τις ΒΒ γιατί είναι εξαιρετικά πρακτικές και δεν βαραίνουν καθόλου το δέρμα..
    Αγαπημένη μου προς το παρόν τουλάχιστον είναι της Garnier για ματ αποτέλεσμα. Τη χρησιμοποιώ από πέρσι το καλοκαίρι σχεδόν κάθε μέρα και μου ταιριάζει πολύ!
    Ευχαριστούμε για το δωράκι, θέλω να τη δοκιμάσω γιατί ακούω τόσο καλά σχόλια γενικώς για την Avon αλλά ακόμα δεν έχω δοκιμάσει σχεδόν τίποτα..

    GFC: beautyincrisis
    beautyincrisis@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, για την bb cream της garnier για μικτά, λιπαρά δέρματα ακούγονται τα πιο καλά σχόλια. Ναι, του Dior δυστυχώς δεν ήταν αυτό που περίμενα και δεν μου έδωσαν δείγμα και την αγόρασα έτσι. Ευχαριστώ πολύ! :) Αν σε ενδιαφέρει ρίξε μια ματιά και στον μεγάλο διαγωνισμό του blog με δώρο την νέα παλέτα σκιών της Estee Lauder! :)

      Διαγραφή
  2. Η αγαπημένη μου bb cream είναι αυτή της Garnier για λιπαρές επιδερμίδες!Την έχω βολευτεί πολύ για κάθε μέρα, ωστόσο δε θα διέθετα πολλά χρήματα για μια bb cream(πχ για αυτή της Estee Lauder, για την οποία έχω ακούσει τα καλύτερα) αλλά θα προτιμούσα να δώσω κάτι παραπάνω για ένα καλό foundation!Η bb cream των TBS δε μου άρεσε γιατί γινόταν πορτοκαλί στην επιδερμίδα μου! Θα ήθελα να δοκιμάσω αυτή της Avon...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Κι εγώ προτιμώ να διαθέσω περισσότερα χρήματα σε ένα καλό foundation παρά σε μία bb cream. Γι'αυτό άλλωστε της Estee Lauder δεν την αγόρασα αλλά δοκίμασα δείγματα. Και δεν με ενθουσίασε τόσο, ώστε να δώσω 40- 50 ευρώ :)

      Διαγραφή
  3. Έχω δοκιμάσει μόνο της Garnier και έμεινα αρκετά ευχαριστημένη! Θα ήθελα να δοκιμάσω και της Avon!
    GFC: ΛΙΝΑ
    e-mail: xlina28103@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Της Avon μου άρεσε περισσότερο από της Garnier... Δίνει περισσότερη ομοιομορφία και εξασφαλίζει μεγαλύτερη διάρκεια :)

      Διαγραφή
  4. Θα συμφωνήσω για την ΒΒ της Avon! Εμένα δε μου φαίνεται τόσο λιπαρή, αλλά δεν ξέρω γιατί, όταν τη φοράω, λάμπει το πρόσωπό μου!

    Έχω δοκιμάσει κ την L'oreal Nude Magique BB cream, αλλά σα να μου φάνηκε σκούρη για το δέρμα μου κ λίγο λιπαρή. Βέβαια, δεν ξέρω πόσο κοστίζει. Αν κ είμαι σχεδόν σίγουρη ότι θα είναι πιο ακριβή από αυτή της Avon!

    Γράφω κ το email μου, μπας κ είμαι εγώ η τυχερή!

    rallou1988@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιέχει κάτι σαν glitter (όπως και το αντίστοιχο foundation) και δίνει πολύ όμορφη λάμψη στην επιδερμίδα και την κάνει να φαίνεται ανανεωμένη...Συμφωνώ για της L'oreal :). Η αρχική τιμή της Avon BB cream είναι μεγαλύτερη από της L'oreal. Με τις προσφορές όμως που βρίσκεις στον κατάλογο έρχονται στα ίδια χρήματα πάνω κάτω.

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίο το post σου Ιωάννα!! Με βοήθησες πάρα πολύ στο να διαλέξω ποια θα είναι η επόμενη bb cream που θα αγοράσω!! Αυτό το διάστημα χρησιμοποιώ της Garnier. Έχει μέτρια κάλυψη για μένα αλλά ωστόσο συνεχίζω να την χρησιμοποιώ επειδή δε μου αρέσει να βάφομαι πολύ και ειδικά όταν έχω λίγο χρόνο για να ετοιμαστώ είναι ότι πρέπει. Συνέχισε έτσι με τα υπέροχα posts σου!
    Φιλιά :-)
    Aggelikh Chatz

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Αγγελική μου!!! Χαίρομαι αν βοήθησα :) Ναι οι bb creams είναι ότι πρέπει όταν δεν θες ή δεν έχεις χρόνο να κάνεις ολοκληρωμένο μακιγιάζ...

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο το post σου και ευχαριστούμε για το δωράκι σου!!!
    Ε΄χω δοκιμάσει τη BB της Garnier..Το καλοκαίρι που μας πέρασε(όταν πρωτοβγήκε στην αγορά)- δυστυχώς τότε δεν είχε βγει για λιπαρές επιδερμίδες α΄κομη ή δε την είχα δει, αλλιώς θα προτιμούσα εκείνη για το δέρμα μου.. Πάντως είμαι πολύ ικανοποιημένη διότι συνδίαζε προσιτή τιμή και ειδικά για καλοκαίρι μια ελαφριά κάλυψη που να σου παρέχει και ενυδάτωση και δείκτη προστασίας είναι ό,τι καλύτερο και χρησιμότατο για όλες μας! ;)

    gfc: Jenny
    e-mail: tonti_jenny@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! :) Κι εγώ το ίδιο έπαθα. Αυτή για τις μικτές επιδερμίδες έχει τις καλύτερες κριτικές μου φαίνεται. Μάλλον θα είναι η επόμενη που θα δοκιμάσω...

      Διαγραφή
  7. πολυ ενδιαφερον ποστ αυτο με τις bb κρεμες.Εγω χρησιμοποιω της garnier αλλα δεν ειμαι και τοσο ευχαριστημενη γιατι στο προσωπο μου δειχνει πιο σκουρα η αποχρωση της και μολις τελειωσει θα δοκιμασω της loreal την magique.Οσο για το δωρακι ευχαριστουμε θα θελα να δοκιμασω και της avon που μας προτεινεις..φιλια!
    email : maniciure@gmail.com
    fb : stella georgaki
    gfc : stella georgaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως η magique σου φανεί περισσότερο σκούρα, καλύτερα να δοκιμάσεις ένα δειγματάκι πρώτα...Εγώ ευχαριστώ :)

      Διαγραφή
  8. Πολυ ωραιο post και το δωράκι ακομη καλυτερο!!!
    Ευχαριστουμε!!!!!^^
    EMAIL: dimitra_gk@hotmail.com
    GFC: Μητσάκι^^ (Mon fabuleux destin!)
    FB: Mitsaki Hetfield Davidson
    Εγω λατρευω τη ΒΒ της GARNIER για ματ αποτελεσμα!@!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα και απο μένα!Η αλήθεια ειναι πως καιρό τώρα ακούω για bb cream ακόμη δεν έχω πάρει να δοκιμάσω κάποια.Σάλος με την bb cream της carnier αλλά κάτι μου λέει ότι θα μου αρέσει.Έτσι το μάτι μου έπεσε στην bb cream της avon.Δεν την έχω πάρει.Αν κερδίσω θα ειμαι πολύ πολύ χαρούμενη γιατί λόγο ανεργίας δεν μπόρεσα να πάρω καμία τόσο καιρό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου και εγώ που τις πήρα δεν αναθεώρησα τις συνήθειες του μακιγιάζ μου. Οι περισσότερες δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο. Αυτή της Avon όμως μου έκανε το κλικ! :)

      Διαγραφή
    2. Μου αρέσει πολύ που απαντάς σε όλες μας!Αφού σου έκανε το κλι...τοτε περιμενω τα αποτελέσματα να δω αν κερδίσω αλλιώς να αρχίσω τις οικονομίες μου για να την πάρω :-)

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα γλυκιά μου! Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση και χρήσιμη. Έχω δοκιμάσει αρκετές, αλλά δε μπορώ να πω ότι έμεινα ιδιαίτερα ευχαριστημένη από κάποια. Φιλιά πολλά και μη ξεχνάς το διαγωνισμό στο blog μου.

    Μη ξεχνάτε τον ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ μας! Πάρτε μέρος τώρα!
    fashionable.gr
    Lot's of love!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου. Φιλάκια πολλά :) Θα περάσω από το blog σου να το δω...

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα!!! Πρέπει να είμαι η μοναδική που δεν έχω δοκιμάσει κάποια bb! Πολύ καλό το άρθρο σου με βάζει σε πειρασμό να κάνω την αρχή!!!!
    gfc: Maria A.
    email: daranz10@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα!! Όχι μην ανησυχείς δεν είσαι η μοναδική... Ευχαριστώ πολύ! :)

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα,
    εξακολουθώ να θεωρώ πως οι ασιατικές ΒΒ creams δεν έχουν καμία σχέση με τις δυτικές - ευρωπαικές.
    Θα σου προτεινα να κανεις μια ερευνα στο ebay, και θα δεις ότι δεν συγκρίνονται!
    Από αυτές που δοκίμασες, μονο την L'oreal (μμμ..μετρια) και την Garnier (χάλια) έχω δοκιμάσει.
    Θα ηθελα να δοκιμάσω την Avon!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αυτό για τις Ασιατικές το έχω ακούσει από πολλές κοπέλες, αλλά μέχρι τώρα δεν έχω δοκιμάσει κάποια... Σίγουρα είναι μέσα στα σχέδια μου :) Έχεις δοκιμάσει κάποια εσύ που ξέρεις πως είναι καλή;

      Διαγραφή
    2. Θα σε παραπέμψω στο blog μου (αν μου επιτρέπεις....) γιατί έχω δοκιμάσει πραγματικά άπειρες!! http://happymoments-penny.blogspot.com
      (μετά από ταξίδι στην Κορέα, έχω ένα αρκετά μεγάλο στοκ!)Φιλιά!!

      Διαγραφή
    3. A τέλεια! Πάω να δω το post! :)

      Διαγραφή
  13. Μόνο την ΒΒ της Garnier την πρώτη έχω δοκιμάσει προσωπικά και με ικανοποίησε αρκετά. Είμαι αρκετά ανοιχτόχρωμη και οριακά δε μου βγήκε σκούρη... Δεν με ενοχλεί αν δεν είναι απόλυτα ματ, καθώς το αποτέλεσμα που δίνει είναι φυσικό!

    Φωτούλα Ξανθοπούλου
    Google Friend Connect: Morbid_Girl
    mail: f.xanth@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι αρκετά φυσικό, ειδικά αν δεν έχεις ατέλειες... :)

      Διαγραφή
  14. Πολύ κατατοπιστική η παρουσίασή σου... Αν έπαιρνα κάποια αυτό το διάστημα θα ήταν της maybelline ή της L'oreal, και νομίζω η ανάρτηση αυτή βοηθάει αρκετά στην επιλογή!

    Αλκμήνη
    alcmenestrator@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η ΒΒ CREAM THS GARNIER ΓΙΑ ΛΙΠΑΡΕΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΦΗΝΕΙ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΜΑΤ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΙΑ!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΔΩΡΑΚΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Με έπεισες να δοκιμάσω της maybeline! Εκτός κι αν κερδίσω την Avon! χαχα
    anastasia_ma@msn.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έχω δοκιμάσει μόνο την πρώτη της Garnier και αυτή ευτυχώς σε δειγματάκι και δεν μου άρεσε καθόλου. Θα ήθελα να δοκιμάσω της Avon. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η κορεάτικη Lioele Triple The Solution BB cream είναι η αγαπημένη μου δεν την αλλάζω με καμία. Είναι πραγματικά υπέροχη, αλλά πρέπει να την παραγγέλνω απο έξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πρόβλημα αυτό για πολλούς... Αλλά αν είναι καλή αξίζει... :)

      Διαγραφή
  19. Εγώ μόνο την bb cream της garnier έχω δοκιμάσει και είναι αρκετά καλή !
    ouranos0@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έχω δοκιμάσει την Garnier BB μόνο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εγώ έχω δοκιμάσει μόνο της Garnier και μ'αρεσε πολύ αλλά θα ήθελα να δω πως είναι και αυτή της Maybelline

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Της Maybelline προσωπικά την προτιμώ από τις Garnier...Αλλά οι περισσότερες κοπέλες λένε πως της garnier για λιπαρές επιδερμίδες είναι η πιο καλή :)

      Διαγραφή
  23. Εχω ακουσει τοσα πολλα για τις
    ΒΒ που εχω μπερδευτει!:-D ευτυχως το ποστ σου με βοηθησε να σχηματισω μια αποψη!
    Προσφατα δοκιμασα δειγματακι της loreal αλλα δε ενιωθα να τραβαει το προσωπο μου!
    Καλη επιτυχια σε ολες!
    magvol_13@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου κι εγώ αυτήν την αίσθηση είχα κι εγώ. Χαίρομαι πολύ αν σε βοήθησα :)

      Διαγραφή
  24. Χρησιμοποιώ της Garnier για μικτά-λιπαρά δέρματα αλλά θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω αυτή της Maybelline και της Avon!Ευχαριστούμε για το giveaway!!
    email:pappanikol26@gmail.com
    GFC:Nikoletta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Και εγώ μόνο της Garnier δοκίμασα αλλά δεν ξετρελάθηκα κι όλας, ίσως γιατί είχα μεγάλες προσδοκίες...Τέσπα, καλή επιτυχία σε όλες! email:emantiou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. εχω δοκιμασει την Garnier Miracle Skin Perfector και ειναι παρα πολυ καλη!!!!!!
    marilou_kat(at)hotmail(dot)com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλέπω η garnier κερδίζει έδαφος σε σχέση με τις υπόλοιπες! :)

      Διαγραφή
  28. Πολυ ωραίο το post σου ειμαι σε αναζητηση της ιδανικης bbcream,ειχα δοκιμασει τη garnier αλλα οχι για τα λιπαρα δερματα και δεν εμεινα πολυ ευχαριστημενη ,τωρα σκεφτομουν να δοκιμασω τη MEYBELLINE αφου εχει κια περισσοτερες αποχρωσεις!θα ηθελα να δοκιμασω και αυτη της AVON ελπιζω να ειμαι η τυχερη
    gfc:athina
    email:athinaboudouli@yahoo.gr
    fb:AthinaBountouli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλές και οι δύο. Της avon έχει ακόμη πιο πολλές αποχρώσεις...Σε ευχαριστώ πολύ Αθηνά :)

      Διαγραφή
  29. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. poly oraio to post sou! ego na po tin alitheia dn exo kataferei na dokimaso akoma kamia!! tha ithela omos na dokimaso tis garnier alla kai gia tin avon dn tha elega oxi!

    email: elelouda@yahoo.gr
    GFC/FB: Efi Lelouda

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. και εγω της maybelline χρησιμοποιω!!!
    marakicious@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Mαρία Υφαντοπούλου6 Μαρτίου 2013 - 10:42 μ.μ.

    Η αλήθεια είναι ότι και εγώ δεν έχω δοκιμάσει ακόμη καμία BB κρέμα! Αλλά κάποια στιγμή ευελπιστώ ότι θα δοκιμάσω! Ποιος ξέρει; Πολύ κατατοπιστικό το άρθρο σου, Ιωάννα! Ευχαριστούμε και για το άρθρο αλλά και για το υπέροχο δώρο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Έχω δοκιμάσει την ΒΒ της Garnier την πρώτη που λες και συ και δεν μου άρεσε γιατί ήταν αρκετά λιπαρή και δεν ήταν και ικανοποιητική η κάλυψή της...Αλλά θέλω πολύ να δοκιμάσω και αυτή που είναι για τα λιπαρά δέρματα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα κι εγώ θέλω να τη δοκιμάσω, αφού αν δεις και παραπάνω όλες λένε τα καλύτερα :)

      Διαγραφή
  34. Πολύ χρήσιμο το άρθρο σου! Νομίζω ότι έχεις παρουσιάσει τέλεια τις BB creams που κυκλοφορούν! Ήθελα να αγοράσω την ματ της Garnier αλλά δεν το έχω κάνει ακόμα. Έχω λιπαρό δέρμα με αρκετές ατέλειες και δυστυχώς δεν έχω χρόνο για να κάνω μακιγιάζ κάθε πρωί, επομένως μία τέτοια κρέμα θα βόλευε πολύ νομίζω! Πάντως βλέπω ότι έχει θετικά σχόλια! Ευχαριστούμε πολύ που μοιράζεσαι μαζί μας τις απόψεις και τις εμπειρίες σου! :-)
    Το e-mail μου είναι: sdivane@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ πολύ Σταυρούλα μου για τα καλά σου λόγια! :)

      Διαγραφή
  35. η αγαπημενη μου ειναι η Garnier Miracle Skin Perfector !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλημέρα σε όλες σας κορίτσια! :)

    Μόλις έκανα την κλήρωση και νικήτρια είναι η Aggelikh (το πέμπτο σχόλιο). Οι υπόλοιπες μην λυπηθείτε, τρέχει ακόμη ο μεγάλος διαγωνισμόs του blog! Εξ'άλλου, όπως θα έχετε διαπιστώσει, προσπαθώ να βάζω διαγωνισμούς όσο πιο συχνά μπορώ, οπότε θα ακολουθήσουν πολλοί ακόμα, μικροί και μεγάλοι.
    Αγγελική σου έχω στείλει μήνυμα :). Αν δεν λάβω απάντηση, θα επαναλάβω τη κλήρωση την Κυριακή.

    Φιλάκια πολλά σε όλες,
    Ιωάννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιούχου!!!!!!!!!!!! :)
      Σευχαριστώ πάρα πολύ Ιωάννα μου!!!Είναι η πρώτη φορά που κερδίζω κάτι και πραγματικά μου έφτιαξες τη μέρα!!!Ανυπομονώ να τη δοκιμάσω!!! :)
      Φιλάκια πολλά πολλά!!!

      Διαγραφή
    2. Να' σαι καλά Αγγελική μου. Περιμένω εντυπώσεις! Χαίρομαι πολύ! Φιλάκια πολλά πολλά! :)

      Διαγραφή
  37. Den exw dokimasei akoma bb cream parolo pou thewrw pws tha mou ekane kalo. Eukairia na kanw tin arxi.
    Gfc: maria_v
    Mvalioti@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει να δοκιμάσεις! Θα σε βοηθήσει να εξοικονομήσεις χρόνο... :)

      Διαγραφή
  38. Γεια σας κοριτσια! ποια BB μου προτείνεται για κάλυψη ?!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ντίνα μου. Λοιπόν, θεωρώ πως πλήρη κάλυψη δεν θα συναντήσεις σε καμία BB cream. Προτείνω της Garnier για λιπαρές-μικτές επιδερμίδες και την Diorskin Nude BB cream. Έχω ακούσει πως η νέα BB cream της Maybelline προσφέρει αρκετά καλή κάλυψη (Dream Pure BB cream). Της Shiseido και της Clarins δεν τις έχω δοκιμάσει και δεν γνωρίζω...
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  39. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. γεια σας!
    εχω δοκιμασει την bb της garnier και ενω αρχικα ημουν ευχαριστημενη πλεον δεν βλεπω καποια διαφορα στο δερμα μου,σαν να συνηθισε...πια και ετσι αποφασισα να την αντικαταστησω μια καποια αλλη.Σκεφτηκα λοιπον να δοκιμασω αυτη της nivea αλλα μου φαινεται οτι σαν αισθηση αφηνει μια λιπαροτητα.Εχετε μηπως αποψη οσον αφορα την nivea ή ξερετε καποια αλλη που να μην αφηνει λιπαροτητα?ευχαριστω πολυ,Αλεξανδρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Αλεξάνδρα μου! :)
      Την Nivea την έχω δοκιμάσει μόνο από δείγμα και έχω ακριβώς την ίδια άποψη μ'εσένα. Μου φάνηκε λιπαρή (παρόλο που η επιδερμίδα μου δεν είναι λιπαρή) και κάπως "βαριά" στο πρόσωπό μου. Επίσης μου φάνηκε κάπως πορτοκαλί η απόχρωση της.
      Μπορείς να δοκιμάσεις την νέα BB cream της Maybelline (Dream Pure) που απευθύνεται στις μεικτές-λιπαρές επιδερμίδες, Προσφέρει μεσαία κάλυψη, δεν αφήνει λιπαρότητα και αντιμετωπίζει τα σπυράκια.
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  41. Ευχαριστώ πολύ!
    Μάλλον πως θα δοκιμάσω την BB cream της Maybelline καθώς διάβασα και τα σχόλια παραπάνω.
    *Ωραίο άρθρο για τον Καρκίνο του Μαστού.Έμαθα περισσότερα προϊόντα με τα οποία μπορώ να βοηθήσω ,έκτος από τα βραχιόλια!
    :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα Αλεξάνδρα μου... :)
      Προτίμησε όμως την γαλάζια και όχι την ροζ-μπεζ γιατί η δεύτερη υπάρχει περίπτωση να σου φανεί λίγο λιπαρή σε σχέση με την πρώτη.
      Ευχαριστώ πάρα πολύ! :) <3

      Διαγραφή
    2. Και πάλι ευχαριστώ!Θα σας στείλω τις εντυπώσεις μου!

      Διαγραφή
  42. Καλησπερα,η πρωτη που πηρα ηταν αυτη της AVON,δεν εχω ξαναβαλει κατι παρομοιο στο προσωπο μου,ουτε make-up ουτε τιποτα,απλα επειδη ευτυχως ακομα δεν χρειαζεται μαλλον,τελος παντων εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι μετα την χρηση της κρεμας αυτης,μετα απο μερικες ημερες εβγαλα εξανθηματα σχεδον σε ολο μου το σωμα.μολις την σταματησαν αρχισαν να "φευγουν" και υποτιθεται μαλιστα ειναι υποαλλεργικη.
    τι μπορει να φταιει?δεν μπορω να βρω τι περιεχει μεσα διοτι εχω πεταξει το κουτακι.να ρισκαρω με αλλη κρεμα ή οχι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς γλυκιά μου δεν μπορώ να γνωρίζω τι φταίει γιατί κι εγώ έχω πετάξει το εξωτερικό κουτάκι της και δεν μπορώ να δω τα συστατικά της ή αν περιέχει κάτι διαφορετικό σε σχέση με άλλες bb κρέμες.
      Ίσως επειδή δεν είχες χρησιμοποιήσει κάτι αντίστοιχο να αντέδρασε έτσι ο οργανισμός σου, αν όντως επηρέασε η κρέμα. Ίσως πάλι να έχεις πράγματι αλλεργία ή σε κάποιο συστατικό της συγκεκριμένης κρέμας, ή σε τέτοιου είδους προϊόντα γενικότερα.
      Θα σε συμβούλευα να μην εγκαταλείψεις την προσπάθεια και να δοκιμάσεις και κάποιο άλλο προϊόν. Πριν το αγοράσεις όμως, εξήγησε στην πωλήτρια ότι ενδέχεται να είσαι αλλεργική και ζήτησε της να σου δώσει μερικά δειγματάκια για να είσαι σίγουρη. Μπορείς να ζητήσεις να δοκιμάσεις την CC της clinique που είναι δερματολογικά ελεγμένη και λογικά άοσμη (μπορεί να επηρεάζει ακόμη και η μυρωδιά). Επίσης, ρίξε και μια ματιά στις bb της Maybelline. Πρώτα όμως το δείγμα και μετά η αγορά.
      Φιλάκια πολλά! :) <3

      Διαγραφή
    2. ΥΓ: Πάντως μην αγχώνεσαι γιατί είναι πολύ πιθανό να μην συμβαίνει τίποτα και να σε ενόχλησε κάτι άλλο που δεν παρατήρησες...Λογικά, σε περίπτωση αλλεργικής αντίδρασης, θα έβγαζες εξανθήματα κυρίως στο πρόσωπο και όχι τόσο στο σώμα...Με κάθε επιφύλαξη πάντα... :)

      Διαγραφή
    3. Σε ΥΠΕΡευχαριστω!!!

      Διαγραφή