Youth Lab Dermo Cosmetics | Products Review



Λίγο καιρό πριν, ήρθα για πρώτη φορά σε επαφή με μία από αυτές τις εταιρίες, που έχουν κάτι σημαντικό να σου πουν, με τη Youth Lab. Είναι εταιρία ελληνική, με δερμοκαλλυντικά προϊόντα υψηλής ποιότητας, που στόχο έχουν να ενισχύσουν τις μεταβολικές λειτουργίες της επιδερμίδας και να βοηθήσουν το δέρμα να "χτίσει" σταδιακά την πιο νεανική εικόνα του. 
Ο μεταβολισμός του δέρματος είναι η φυσική διαδικασία που, εκτός των άλλων, βοηθά την επιδερμίδα να παράγει στοιχεία που συντελούν στην διατήρηση της νεότητάς της. Με την πάροδο των χρόνων η διαδικασία αυτή φθίνει και επέρχεται μείωση βασικών στοιχείων, ποσοτική και ποιοτική. "Ενίσχυση των μεταβολικών λειτουργιών του δέρματος" για τη Youth Lab σημαίνει η προσφορά στην επιδερμίδα εκείνων των δραστικών στοιχείων που θα δώσουν το "μήνυμα" στον μεταβολισμό της να εντείνει τη λειτουργία του και ως εκ τούτου να παράξει σε μεγαλύτερο βαθμό ουσίες που είναι απαραίτητες για τη διατήρηση της νεανικής όψης του δέρματος.
Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, η Youth Lab συνεργάζεται με Έλληνες επιστήμονες του κλάδου από ανεξάρτητα ερευνητικά κέντρα και σχεδιάζουν από κοινού προηγμένες φόρμουλες, αποτελεσματικές και ασφαλείς για την επιδερμίδα, τις οποίες εισάγουν στα προϊόντα.    

Κατά τη διάρκεια των πασχαλινών διακοπών μου, βρέθηκα στην εξοχή και εκεί βρήκα την τέλεια ευκαιρία να δοκιμάσω εντατικά τις επιδόσεις των προϊόντων Youth Lab που είχα στην κατοχή μου. Μία CC cream, ένα αντηλιακό κρεμώδες foundation και ένα αντηλιακό προσώπου, ο,τι πρέπει δηλαδή για να προστατευτώ από τον δυνατό ήλιο στο βουνό και στη φύση. Οι εντυπώσεις μου από τα τρία προϊόντα θετικότατες, πάμε να τις δούμε μαζί αναλυτικά.


Η CC Cream | Απαλλαγμένη από parabens και σε όμορφη συσκευασία των 50 ml, προσφέρει ενυδάτωση, κάλυψη των ατελειών και προστασία από τον ήλιο και τη φωτογήρανση. Περιέχει SPF30 και κυκλοφορεί σε δύο συνθέσεις, μία για κανονικά και ξηρά δέρματα και μία για μικτά-λιπαρά. Αν και έχω μικτό δέρμα, δοκίμασα τη σύνθεση για κανονικές επιδερμίδες και προς μεγάλη μου έκπληξη δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα με λιπαρότητα ή κάτι τέτοιο. Η υφή της είναι πολύ ευχάριστη, ούτε πολύ λεπτόρρευστη ούτε παχύρρευστη, αλλά πάντως ανάλαφρη. Απλώνεται ιδανικά στο δέρμα και προσφέρει αμέσως ομοιομορφία και υγιή λάμψη. Το δέρμα δείχνει "φρέσκο", ομοιόμορφο και πιο ξεκούραστο, με λιγότερες ατέλειες και δυσχρωμίες. Η κάλυψη του προϊόντος είναι μεσαία, καλύπτει ικανοποιητικά κοκκινίλες και μικρο-ατέλειες, ενώ μειώνει και την εμφάνιση των πόρων. Στα πιο εμφανή σημάδια θα χρειαστεί σίγουρα να επιμείνεις με παραπάνω προϊόν, ή με το αγαπημένο σου καλυπτικό concealer. Η σύνθεσή της είναι πολύ ενυδατική, προσφέρει άνεση ελαστικότητα και λάμψη για πολλές ώρες χωρίς να γίνεται λιπαρή. Και από άποψη διάρκειας το προϊόν λειτουργεί εξαιρετικά. Αν μάλιστα το "ασφαλίσεις" με μία πούδρα, τότε θα μείνεις ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα για πολλές, πολλές ώρες. Τη συνιστώ ανεπιφύλακτα και ειδικά για την περίοδο που διανύουμε.


To Compact Cream | Γενικότερα τα προϊόντα αυτού του είδους είναι από τα αγαπημένα μου. Με βολεύουν πολύ, τα έχω πάντα μέσα στη τσάντα μου και όταν εντοπίσω κάποιο ψεγάδι τα εφαρμόζω τοπικά και είμαι έτοιμη. Και σε ολόκληρο το πρόσωπο μου αρέσει να τα χρησιμοποιώ, ειδικά τις μέρες που βιάζομαι. Το συγκεκριμένο είναι oil-free, μη λιπαρό δηλαδή και με ματ τελείωμα, απλώνεται πολύ ομοιόμορφα και προσφέρει ελαφριά κάλυψη των ατελειών. Λειαίνει την επιδερμίδα, καμουφλάρει τους πόρους και κάνει το πρόσωπο να δείχνει ομοιόμορφο και περισσότερο αψεγάδιαστο. Περιέχει SPF50, εξασφαλίζει επομένως ισχυρή αντηλιακή και αντιοξειδωτική προστασία και είναι ιδανικό για τους καλοκαιρινούς μήνες. Χάρη στη σύνθεση και το ματ τελείωμα του, είναι κατάλληλο για ευαίσθητα, λιπαρά δέρματα με εξάρσεις ακμής.
Η απόχρωση του είναι λίγο σκούρα για το δικό μου δέρμα, όμως θα το ευχαριστηθώ ιδιαίτερα το καλοκαίρι στην παραλία, αφού έχω πάρει το πρώτο μαύρισμα. Πάντως απ'ότι πληροφορήθηκα κυκλοφορεί και σε μία πιο ανοιχτή απόχρωση, η οποία θα ταιριάζει ιδανικά σε εμάς τις ξανθές. 


H Daily Sunscreen Cream | Αντηλιακό προσώπου με λεπτή, ελαφριά υφή και πολύ υψηλό δείκτη προστασίας (SPF 50). Απλώνεται εύκολα στο δέρμα, χωρίς να αφήνει βαριά, κολλώδη αίσθηση και απορροφάται γρήγορα. Είναι σχεδιασμένο να αποτρέπει την απώλεια νερού από την επιδερμίδα, να ενισχύει τα επίπεδα υγρασίας της και να προστατεύει από την πρόωρη γήρανση. Περιέχει υαλουρονικό οξύ για ενυδάτωση και βιταμίνη Ε για προστασία από τη φωτογήρανση και τις ελεύθερες ρίζες. Παράλληλα λειαίνει την υφή του δέρματος και προστατεύει από τις δυσχρωμίες.  

Να λοιπόν οι εντυπώσεις μου από τα προϊόντα Youth Lab που δοκίμασα.
Εσύ έχεις δοκιμάσει κάποιο;

Ξέχασα να σου πω πως τα προϊόντα Youth Lab θα τα βρεις σε φαρμακεία και σε επιλεγμένα σημεία σε ολόκληρη τη χώρα. 

14 σχόλια:

  1. Ωραιο ποστ!!θα ηθελα πολυ να δοκιμασω το κομπακτ κρεμωδες makeup!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ευαγγελία μου! Ειδικά για το καλοκαίρι στο συνιστώ ανεπιφύλακτα! :)

      Διαγραφή
  2. Θέλω πάρα πολύ να δοκιμάσω την cc της εταιρείας!!!!
    Ολοι λένε τα καλύτερα!!!
    Φιλάκιαααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υγ...δοκίμασα το αντηλιακό και δεν μου άρεσε καθόλου!Αρκετά λιπαρό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια Βίκυ μου; Εγώ έχω μικτό δέρμα και δοκίμασα τη σύνθεση για κανονικό/ξηρό και δεν μου φάνηκε λιπαρό...Εντάξει για αντηλιακό μιλάμε οπότε θέλει σίγουρα πούδρα, αλλά μια χαρά μου φάνηκε. Τη CC πάντως να τη δοκιμάσεις... :)
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
    2. Κι εγω αυτο δοκίμασα...αλλά δεν ξέρω,το ένιωθα περίεργα!Από την μία μου έβγαζε λιπαρότητα και από την άλλη ένιωθα το δέρμα μου στεγνό!
      Περίεργο αίσθημα!!χαχαχ!
      Την cc πάντως θα την δοκιμάσω σύντομα!!
      Φιλάκια!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Αγαπητή Vicky,
      Το κατάλληλο αντηλιακό για εσένα είναι το Daily Sunscreen Gel Cream, το οποίο προσφέρει υψηλή αντηλιακή προστασία, "κλειδώνει' την υγρασία της επιδερμίδας, ρυθμίζει τη λιπαρότητά της ενώ δίνει ένα ματ αποτέλεσμα.
      Τα προϊόντα μας τα βρίσκεις σε φαρμακεία αλλά και στο www.youthlab.com με δωρεάν μεταφορικά σε όλη την Ελλάδα! :)

      Διαγραφή
    4. Σας ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση!!Θα το δοκιμάσω σίγουρα!

      Διαγραφή
  4. Έχω δοκιμάσει ένα αντιηλιακό σώματος της εταιρίας και μου άρεσε πάρα πολύ.Υφή,μυρωδιά.αποτελεσματικότητα.
    H cc cream και το compact cream μου ''κλείνουν το μάτι''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ θέλω πολύ να δοκιμάσω το αντηλιακό σώματος! Έχω ακούσει τα καλύτερα! :):)

      Διαγραφή
  5. Αυτή τη cc ελπίζω να τη δοκιμάσω και εγω σύντομα!!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου αρέσει πολύ Άννα μου! Φιλάκια!!! :)

      Διαγραφή