Solgar | Skin, Nails and Hair - η εμπειρία μου



Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, η τριχόπτωση είναι το πρόβλημα που πολλές καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε. Όσο "εποχιακή" κι αν είναι, δεν παύει να αποτελεί μια πολύ δυσάρεστη διαδικασία που μειώνει την αυτοπεποίθησή μας και πλήττει την καλή μας διάθεση. Όταν δε συνδυάζεται με την ήδη υπάρχουσα φθορά των μαλλιών και το σπάσιμο της τρίχας (λόγω styling, βαφής κ.λπ.), τα πράγματα γίνονται πολύ χειρότερα.

Αυτό το φθινόπωρο αποφάσισα να πάρω την κατάσταση στα χέρια μου. Δεν θα περίμενα την τριχόπτωση να κάνει την εμφάνισή της, ούτε θα την αντιμετώπιζα εκ των υστέρων με σαμπουάν και θεραπείες. Πριν το καλοκαίρι αλλά και κατά τη διάρκειά του, τα μαλλιά μου βρίσκονταν σε απογοητευτική κατάσταση. Εύθραυστα, θαμπά και αποδυναμωμένα, έσπαγαν εύκολα στα μήκη και σχημάτιζαν ψαλίδα. Να προσθέσουμε και την τριχόπτωση στη λίστα των προβλημάτων; Δεν το νομίζω. Θα την προλάβαινα, πριν καν εκείνη εμφανιστεί.

Τη λύση τη βρήκα στο φαρμακείο και ακούει στο όνομα Skin, Nails and Hair από τη Solgar.

To Skin, Nails and Hair αποτελεί συμπλήρωμα διατροφής, ιδανικό για την υγεία των μαλλιών, των νυχιών και του δέρματος. Προϊόν συμπληρωματικό εκείνων που συνθέτουν τη ρουτίνα περιποίησης μας, είναι σχεδιασμένο να συντελεί στην παραγωγή κολλαγόνου και κερατίνης και ως εκ τούτου να προάγει την ομορφιά του δέρματος, των μαλλιών και των νυχιών. Συμπλήρωμα ομορφιάς λοιπόν που βελτιώνει εκ των έσω την εικόνα μας μέσω της πολύπλευρης δράσης του. 
Η προηγμένη φόρμουλα του είναι εμπλουτισμένη με απαραίτητα για τη σύνθεση κολλαγόνου και κερατίνης διατροφικά στοιχεία. Ενδεικτικά σου αναφέρω το οργανικό θείο, τη βιταμίνη C, την προλίνη, τη λυσίνη, το ψευδάργυρο και το χαλκό. Η βιταμίνη C συμβάλλει στην παραγωγή κολλαγόνου, ο ψευδάργυρος διατηρεί μαλλιά και νύχια υγιή, ο χαλκός προάγει το φυσιολογικό χρωματισμό της τρίχας και του δέρματος, ενώ η λυσίνη και η προλίνη συνιστούν δομικά αμινοξέα της τρίχας. 
Kατάλληλο ακόμη και για vegans, το Skin, Nails and Hair μπορεί να λειτουργήσει προληπτικά ή και επανορθωτικά για να μπορούμε να απολαμβάνουμε μαλλιά δυνατά, νύχια γερά και επιδερμίδα λαμπερή. 


Η εμπειρία μου:

Το προϊόν ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ προκειμένου να προλάβω τη φθινοπωρινή τριχόπτωση. Φαντάσου την έκπληξη μου μόλις διαπίστωσα πως μου προσέφερε πολλά περισσότερα. Λαμβάνω μία ταμπλέτα την ημέρα μαζί με το κύριο γεύμα μου, εδώ και τρεις μήνες περίπου. Στο δεύτερο μήνα χρήσης άρχισα να παρατηρώ τα πρώτα αποτελέσματα. 
  • Μαλλιά:
Τα μαλλιά μου έχουν μακρύνει αρκετά, κάτι που στο παρελθόν δεν συνέβαινε. Τον Ιούνιο βρίσκονταν λίγο πάνω από τον ώμο μου και τώρα αρκετά κάτω από αυτόν. Προσωπικά εξακολουθώ να τα αισθάνομαι εύθραυστα, μια και τα ταλαιπωρώ αρκετά με βαφές και styling. Το γεγονός όμως πως κατάφεραν να αναπτυχθούν πολύ και μάλιστα σε σύντομο χρονικό διάστημα, σημαίνει πως σπάνε λιγότερο σε σχέση με παλαιότερα και πως είναι πιο υγιή από τις ρίζες και μέχρι τις άκρες. Η αλήθεια είναι πως οι σπασμένες τρίχες έχουν περιοριστεί ενώ τα μαλλιά δείχνουν φωτεινότερα. Δεν θα τα έλεγα "ευτυχισμένα", σε κάθε περίπτωση όμως έχει βελτιωθεί πολύ η κατάστασή τους, σε μήνες μάλιστα που παραδοσιακά χειροτερεύει. Το αποκορύφωμα της δράσης του προϊόντος το εντοπίζω στη φράση της κομμώτριας μου στα μέσα Οκτώβρη που την επισκέφτηκα: "πάντως Ιωάννα δεν έχεις καθόλου τριχόπτωση, και ξέρεις, τώρα είναι η εποχή της". Εκείνη τη στιγμή αισθάνθηκα σαν μικρό παιδί που πήρε την επιβράβευση από τη δασκάλα του. Σαν να λέμε πως η επιλογή μου είχε μόλις δικαιωθεί. 
  • Νύχια:
Παράλληλα με τα μαλλιά ενδυναμώθηκαν και τα νύχια μου. Παρόλο που ξεκάθαρα αναφέρεται και στο όνομα του προϊόντος, προσωπικά δεν είχα συνειδητοποιήσει πως θα απολαύσω οφέλη και σε αυτό το κομμάτι. Τα νύχια είναι πράγματι πιο γερά, σκληρά, μακραίνουν γρήγορα, σπάνε λιγότερο και δεν ξεφλουδίζουν εύκολα ακόμη και μετά από συνεχόμενη αλλαγή χρώματος στο μανικιούρ. 
  • Επιδερμίδα:
Η επιδερμίδα μου δεν αντιμετωπίζει ιδιαίτερα προβλήματα γι'αυτό και δεν περίμενα να εντοπίσω κάποια αλλαγή αξιοσημείωτη. Οι ανάγκες της καλύπτονται και με το παραπάνω από κρέμες και ορούς που χρησιμοποιώ καθημερινά. Παρόλα αυτά είδα μια βελτίωση στον τόνο της. Νομίζω πως τώρα είναι πιο φωτεινή και ομοιόμορφη. Ακόμη και όταν την αισθάνομαι "κουρασμένη", δεν δείχνει τόσο θαμπή όσο συνήθιζε. 

Συμπερασματικά, έχω να δηλώσω απόλυτα ικανοποιημένη από το Skin, Nails and Hair της Solgar. Έκανε τη δουλεία για την οποία το διάλεξα εξαιρετικά και παράλληλα μου προσέφερε πολλά οφέλη ακόμη. Θα συνεχίσω να το χρησιμοποιώ με την ελπίδα να βελτιωθεί ακόμη περισσότερο η εικόνα των μαλλιών μου και να φτάσουν το μήκος που είχαν πριν πέντε χρόνια. Έχοντας ήδη γνωρίσει τη δράση του, δεν το θεωρώ ανέφικτο σε καμία περίπτωση.

Περισσότερες πληροφορίες για τα συμπληρώματα διατροφής της Solgar μπορείς να βρεις εδώ, αλλά και στη σελίδα HealthyMe στο facebook.
Κι αν το προϊόν σου φάνηκε ενδιαφέρον μείνε συντονισμένη γιατί ακολουθεί έκπληξη!

_______________________________________________________________________________________________

Erifyli Metheniti, Dafni Masli συγχαρητήρια! Δύο #SkinNailsandHair Formulas της Solgar είναι δικές σας. Θα περιμένω να μου στείλετε μήνυμα με τα στοιχεία σας με email, ή στο facebook.

Οι υπόλοιπες #staytuned! Ακολουθούν εκπλήξεις... 

2 σχόλια:

  1. Εγώ ταλαιπωρουμαι εδώ και ενάμιση μήνα με άλλο πρόβλημα. Τα νύχια μου ανέκαθεν ήταν εύθραυστα. Παρολα αυτά είπα να δοκιμάσω να κάνω το ημιμονιμο μανικιούρ γιατί στη δουλειά που κάνω είναι θαύμα να διατηρήσω νύχια και οζα. Έκανα λοιπόν το ημιμονιμο.Όταν ήρθε η στιγμή να το βγάλω,η κοπέλα που μου το έβγαλε το έκανε με το σβούρακι "για πιο γρήγορα και πιο εύκολα ".Την ρώτησα -παρόλο που δεν ήξερα τη διαδικασία της αφαίρεσης ,αν επιτρέπεται να γίνει αυτό,μηπως αδυνατίσουν τα νύχια, και με διαβεβαιωσε ότι έτσι βγαίνει. ΜΕΓΑ ΛΆΘΟΣ.Μου σακάτεψε τα νύχια. Έγιναν σαν χαρτί,πονούσα υπερβολικά μονο με την αφη (όχι και να τα χτυπήσω). Ταλαιπωρηθηκα!! Υπέφερα αρκετά. Ήξερα για τη solgar (δεν την πήρα στα τυφλα)ότι ήταν καλη εταιρία, από ένα γνωστό μου. Όμως κ πάλι δεν πίστευα ότι θα είχα τόση διάφορα. Είναι απίστευτο προιον.Το χρησιμοποιώ τωρα 15 μέρες. Ενώ τα νύχια μου ήταν σε άθλια κατασταση (σχιζοταν με το παραμικρό στη μέση κ ματωναν,πονούσα υπερβολικα και συνεχεια),άρχισαν πραγματικά να συνερχονται. Έχω βέβαια μέλλον ακόμα, αλλά επιτέλους είμαι αισιόδοξη. Τώρα δεν με πονάνε αν τα χτυπήσω κατά λάθος, μεγαλωνουν κάθε μέρα και αρχισαν να εχουν κανονίκο χρωμα(ενώ ήταν κατακοκκινα κ ταλαιπωρημενα). Μια ταμπλετα (που πίστευα ότι θα χρειαζόμουν δυο)με το πρωινό μου και αυτό ήταν .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα νύχια σου, ίσως να άρχισαν να ηρεμούν κιόλας από την αφαίρεση του ημιμόνιμου μανικιούρ.. Καλό θα είναι να προσέχουμε που πηγαίνουμε για τον καλωπισμό μας, μιας κι εμείς οι γυναίκες είμαστε λίγο ενθουσιώδης σε τέτοια ζητήματα και μπορούν να μας κάνουν ζημιά και να μας "εκμεταλλευτούν" πριν το πάρουμε είδηση! :) Ωστόσο, θα δοκιμάσω κι εγώ τις βιταμίνες, να δω αν θα υπάρξει κάποια διαφορά στην τριχόπτωση! Ευχαριστούμε για το άρθρο! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή