Darphin | Intral Serum για την ευαίσθητη επιδερμίδα & Διαγωνισμός!



Η ευαισθησία της επιδερμίδας μπορεί να οφείλεται σε ποικίλους παράγοντες. Ο τρόπος ζωής μας, οι περιβαλλοντικές συνθήκες, έντονες θεραπείες ή ακόμη και συνήθειες ομορφιάς που υιοθετούμε μπορούν να προκαλέσουν συμπτώματα ευαισθησίας στο δέρμα μας. Ερεθισμοί, κοκκινίλες, κνησμός και ελαττωμένη αντοχή στη συστηματική χρήση καλλυντικών είναι μερικά από αυτά. Και ενώ το ευαίσθητο δέρμα δυσκολεύεται να ανεχτεί καλλυντικά και προϊόντα περιποίησης, στην πραγματικότητα τα έχει εξαιρετικά μεγάλη ανάγκη.

Όσο πιο ευαίσθητη παρουσιάζεται η επιδερμίδα μας, τόσο περισσότερο χρειάζεται τη φροντίδα μας. Μια φροντίδα στοχευμένη που θα βοηθήσει το δέρμα μας να ανακτήσει την ισορροπία του, αφενός ενδυναμώνοντας τον "φραγμό" προστασίας του από τους εξωγενείς παράγοντες και βοηθώντας το να συγκρατεί την απαραίτητη γι'αυτό υγρασία, αφετέρου ανακουφίζοντας το από τα συμπτώματα ερεθισμού.

Προϊόν ιδανικό για μια τέτοια στοχευμένη φροντίδα είναι το Intral Serum της Darphin. Το τελευταίο μέλος της οικογένειας των εξειδικευμένων ορών Darphin σχεδιάστηκε ειδικά για να καταπραΰνει την ευαίσθητη, ερεθισμένη επιδερμίδα.
Το Calm Complex είναι το πρώτο συστατικό που "ξεκλειδώνει" τη δράση του. Αυτό το σύμπλεγμα αποτελείται από πλήθος δραστικών συστατικών, γνωστών για τις καταπραϋντικές και αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες. Το χαμομήλι, η παιώνια, ο κράταιγος, η d-πανθενόλη και οι πολυσακχαρίτες, ηρεμούν και ανακουφίζουν το ερεθισμένο δέρμα, συμβάλλοντας στη μείωση των κοκκινίλων και συντελώντας στην ανάπλαση των προβληματικών σημείων. Οι γλυκοζαμινογλυκάνες ενυδατώνουν σε βάθος την επιδερμίδα, βοηθώντας την παράλληλα να συγκρατεί την απαραίτητη γι'αυτήν υγρασία και να παραμένει ενυδατωμένη κατά τη διάρκεια της ημέρας. Όλα τα συστατικά, σε συνέργεια, αποκαθιστούν την ισορροπία του ευαίσθητου δέρματος, μειώνουν τα συμπτώματα ερεθισμού και συνεισφέρουν ουσιαστικά στην βελτίωση της υγείας και της ομορφιάς του.

Το Intral Serum αφήνει το δέρμα άνετο και ομοιόμορφο. Ανακουφίζει την επιδερμίδα αλλά και εμάς τις ίδιες από τη δυσφορία και την ανασφάλεια που προκαλούν τα συμπτώματα ευαισθησίας. Οι κοκκινίλες μειώνονται και η φυσική ασπίδα προστασίας του δέρματος ενδυναμώνεται. Η επιδερμίδα παρουσιάζεται πιο υγιής και περισσότερο ανεκτική στα προϊόντα φροντίδας ή μακιγιάζ. Κυρίως, αποκαλύπτεται ομορφότερη, άνετη και ελαστική, με μία αίσθηση απαλότητας και χρωματικής ομοιομορφίας.

Η υφή του είναι εξαιρετικά ανάλαφρη, σαν νερό, απλώνεται και απορροφάται στη στιγμή, χωρίς να την αισθάνεσαι στο πρόσωπό σου. Το άρωμα που χαρακτηρίζει το προϊόν είναι πολύ διακριτικό και ιδιαίτερα ευχάριστο. Συμπληρώνει και ολοκληρώνει την πολυτελή αίσθηση της εφαρμογής, τονώνοντας τη διάθεση και αναζωογονώντας τις αισθήσεις.  


Η δική μου ευαισθησία στην επιδερμίδα είναι παροδική και για καλή μου τύχη όχι και τόσο έντονη. Εμφανίζεται σε συγκεκριμένες περιόδους, κυρίως το χειμώνα, και υποχωρεί έπειτα από λίγους μήνες. Σε αυτό το διάστημα το δέρμα μου δυσκολεύεται να ανεχθεί όλα τα προϊόντα που συνήθιζε να απολαμβάνει και εμφανίζει δυσχρωμίες. Τις περιόδους εκείνες λοιπόν, χρειάζομαι ειδική φροντίδα και για το λόγο αυτό κατέφυγα στο brand που τόσο εμπιστεύομαι, αναζητώντας μια πιο στοχευμένη λύση. Το Intral Serum περιποιείται το δέρμα μου πολύ ευχάριστα και το προστατεύει. Το αφήνει ομοιόμορφο και πολύ απαλό.

Το χρησιμοποιώ το πρωί, σε καθαρό πρόσωπο και συνεχίζω με την ενυδατική μου. Το βράδυ εφαρμόζω το ενυδατικό Hydraskin Serum για το οποίο σου έχω μιλήσει διεξοδικά εδώ. Με τον τρόπο αυτό διατηρώ το πρόσωπό μου υγιές και ενυδατωμένο, χωρίς να με απασχολούν προβλήματα ή ενοχλήσεις. Κυρίως, μπορώ και απολαμβάνω ολοκληρωμένη την περιποίηση που επιθυμώ, χωρίς να αισθάνομαι πως "φορτώνω" την επιδερμίδα μου με προϊόντα που την ωφελούν μεν, ενδέχεται να την ενοχλήσουν δε. Ο χειμώνας βλέπεις είναι η τέλεια εποχή για εμάς τις skincare-addicts και η ιδανική ευκαιρία να δοκιμάζουμε πολλά και νέα προϊόντα. Το τελευταίο που θέλουμε είναι να μας κρατήσει πίσω η ευαισθησία μας. 

~ Διαγωνισμός (Ολοκληρώθηκε) ~

Μετά από όλα αυτά που είπαμε για το προϊόν, είμαι σίγουρη πως θες πολύ να δοκιμάσεις.
Δύο τυχερές λοιπόν θα έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν το Intral Serum της Darphin για να απολαύσουν και οι ίδιες τα οφέλη του!
Μοναδική προϋπόθεση συμμετοχής είναι να μου αφήσεις ένα σχόλιο κάτω από αυτό το post και να μου πεις ποιο σύμπτωμα ευαισθησίας ταλαιπωρεί τη δική σου επιδερμίδα.
Οι δύο νικήτριες θα ανακοινωθούν την επόμενη εβδομάδα, σε αυτό το post.

Καλή τύχη!

_______________________________________________________________________________________________

Marina Aravantinou, ΑΝΝΑ ΣΥΛΙΒΕΣΤΡΟΥ συγχαρητήρια! Είστε οι δύο τυχερές που θα δοκιμάσουν το Intral Serum της Darphin. Περιμένω e-mail με τα στοιχεία σας, ή προσωπικό μήνυμα στο facebook fan page. 

368 σχόλια:

  1. Η επιδερμιδα μου συχνα εμφανιζει κοκκινιλες και δυσχρωμιες, κατι που ειναι πολυ ενοχλητικο γιατι πρεπει διαρκως να της καλλυπτω με προιοντα. Οι κοκκινιλες επισης βλεπω οτι αφηνουν το δερμα μου ιδιαιτερα ξηρο σε εκεινη την περιοχη με αποτελεσμα να ειμαι πολυ επιλεκτικη στα προιοντα που θ βαλω πανω στο δερμα μου. Συνηθως επιλεγω φαρμακευτικα προιοντα η προιοντα με φυσικα συστατικα. Θα ηθελα πολυ να δοκιμασω αυτο το νεο προιον! Εχω ακουσει πολυ καλα λογια για την εταιρεια αυτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η επιδερμιδα μου συχνα εμφανιζει κοκκινιλες και δυσχρωμιες, κατι που ειναι πολυ ενοχλητικο γιατι πρεπει διαρκως να της καλλυπτω με προιοντα. Οι κοκκινιλες επισης βλεπω οτι αφηνουν το δερμα μου ιδιαιτερα ξηρο σε εκεινη την περιοχη με αποτελεσμα να ειμαι πολυ επιλεκτικη στα προιοντα που θ βαλω πανω στο δερμα μου. Συνηθως επιλεγω φαρμακευτικα προιοντα η προιοντα με φυσικα συστατικα. Θα ηθελα πολυ να δοκιμασω αυτο το νεο προιον! Εχω ακουσει πολυ καλα λογια για την εταιρεια αυτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βγάζω ανα διαστήματα κοκκινίλες, ειδικά τους χειμερινούς μήνες.. Ευχαριστούμε για τον διαγωνισμο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μετά από ένα ζεστό μπάνιο η εφαρμογή της ενυδατικής, που κατά τα άλλα δε με ενοχλεί, συχνά μου προκαλεί την αίσθηση καψίματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι αρκετά ξηρή η επιδερμίδα μου σε πολλά σημεία με αποτέλεσμα να μην μου στρωνει και καλά το make up θα ήθελα να δοκιμάσω κάποιο προϊόν της darphin πιστεύω θα λειτουργήσει στα σημεια που έχω το προβλημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολλές φορές εμφανίζονται στην επιδερμιδα μου κοκκινίλες και σπυράκια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι αρκετά ξηρή η επιδερμίδα μου σε πολλά σημεία με αποτέλεσμα να μην μου στρωνει και καλά το make up θα ήθελα να δοκιμάσω κάποιο προϊόν της darphin πιστεύω θα λειτουργήσει στα σημεια που έχω το προβλημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τον χειμωνα η επιδερμιδα μου γινεται ξηρη λογω του κρυου και ξεφλουδιζει fb Irini Alexopoulou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ειμαι κι εγω μια απο τις ατυχες που εμφανιζουν συχνα κοκκινιλες,οταν η' ατμοσφαιρα ειναι πολυ ξηρη η' τους χειμερινους μηνες,κυριως οταν δεν ειναι καλα ενυδατωμενη!
    Ευχαριστουμε για την ευκαιρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Επειδη μενω στην Ροδο το προσωπο μου εχει παναδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κλασικά κοκκινίλες δυσχρωμίες και ξηρότητα στα σημεία αυτά ! Φαίνεται ενδιαφέρον προιόν .Ευχαριστούμε <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δυσχρωμιες και ευρυαγγειες..
    Fb profile: Venetia Palaiologoy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. παιδιά εχω ροδοχρους ακμή εδω και 15 χρόνια. Βασανιστήριο. Τωρα που ηρέμησα μετά απο εντατική θεραπεία μου μένει μονο η κοκκινίλα. Θα θυμώσω; Παντζαρι. Θα βγαλω σπυρακι; Κατακοκκινο το μαγουλο. Η δε μυτη μου; μονιμως κοκκινη λες και ειμαι ο ρουντολφ το ελαφακι. Ελπίζω οτι το συγκεκριμένο σερουμ βοηθήσει λιγακι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δυσχρωμίες ιδιαίτερα, και κατα καιρούς κόκκινιλες, ιδίως οταν χρησιμοποιώ κάποιο προϊόν με βιταμίνη c

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. υπέροχο δώρο! η επιδερμίδα μου τους χειμερινούς μήνες ειναι ξηρή και εχω κάποιες δυσχρωμίες και κοκκινίλες, θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω αυτο το προϊόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τον χειμώνα βγάζω κοκκινίλες και ενώ εχω λιπαρό δερμα στην περιοχη Τ, πολλές φορές στα μάγουλα βγαζω ξηροτητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. γεωργια αθανασοπουλου19 Νοεμβρίου 2015 - 12:49 μ.μ.

    Η δική μου επιδερμίδα έχει λιπαρότητα, τρελή λιπαρότητα. Καλό απο τι μία ...γυαλάδες απο την άλλη.
    Ευχαριστούμε για το δώρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αγαπημένα Darphin! To δέρμα μου σε περιόδους στρες υποφέρει απο ακμή και κοκκινίλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είναι πολύ ευαίσθητη και ξεραίνεται εύκολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. υπεροχο δωρο!! ευχαριστουμε πολυ.. η δικη μου επιδερμιδα αντιδραει ευκολα με κοκκινιλες κ αισθηψη καψιματος σε μερικα προιοντα περιποιησης.. εχει τυχει να πριστει κ να κοκκινησει η περιοχη γυρω απο τα ματια μου απο κρεμα ματιων φαρμακευτικης εταιριας! εχω σωθει παντως με προιοντα της la roche posay.. θα ηθελα ομως να δοκιμασω κ τον συγκεκριμενο ορο καθως φαινεται πολλα υποσχομενος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κατά τους χειμερινούς μήνες, η επιδερμίδα μου αφυδατώνεται σε μεγάλο βαθμό μιας και γίνεται αρκετά ξηρή και θαμπή και κυρίως ατονεί λόγω των κοκκινίλων που εμφανίζονται στα μάγουλά μου. Προσπαθώ βέβαια με διάφορες κρέμες να το καταπολεμήσω χωρίς όμως αποτέλεσμα! Μακάρι να είμαι η τυχερή και μπορέσω να χρησιμοποιήσω το Intral Serum της Darphin <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η επιδερμίδα μου κοκκινίζει σε διάφορα σημεία ειδικά με το κρύο ενώ δεν είναι ξηρή κι έχω την αίσθηση του κνησμού και του τραβηγματος.Πιστεύω πως θα με σώσει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Tι καταπληκτικό δώρο!Εγώ έχω θέμα με κοκκινίλες.Κοκκινίζει πάρα πολύ εύκολα το δέρμα μου και βγάζω εύκολα σπυράκια.Ελπίζω να την δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δεν ξερω αν εινσι συμπτωμσ ευσισθησιας αλλα το δερμα μου μετα τον καθαρισμο "τραβαει"Διψαει μαλλον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εχω λιπαρη επιδερμίδα με ακμή και κοκκινίλες που μου γίνονται και κυστες...Αποτέλεσμα κανένα από διάφορα που εχω δοκιμάσει εκτός της δερμοαπόξεσης με μικροκρυστάλλους που έκανα για ένα χρονικό διάστημα αλλά τις σταμάτησα λόγω κόστους. Οπότε θα ήθελα να την δοκιμάσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μονο τον χειμωνα η επιδερμιδα μου γινεται ξηρη δεν εχω αλλο προβλημα!!! θα ηθελα να την δοκιμάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. και εγω απο τις τυχερες με λιπαρο δερμα και κοκκινιλες...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ανα διαστηματα μπορει να εχω κοκκινιλες και φαγουριτσες. ευχαριστουμε για το τελειο προιον!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μερικές φορές έχω φαγούρα στο πρόσωπο και ξηροδερμία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Υπέροχο δώρο!!ςυχαριστούμε πολύ!!Η επιερμίδα μου συνήθως παρουσιάζει ερυθρότητα και ξηρασία σε ορισμένα σημεία λόγω του κρύου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Η επιδερμίδα μου εμφανίζει ξηροδερμια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. λόγω του λεπτού και ανοικτόχρωμου δέρματος μου, η ευαισθησία είναι μόνιμη ... υπέροχο δώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. υπέροχο δώρο!! Δεν μπορώ να βάζω ότ θέλω στ πρόσωπο εμφανίζω σπυράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. έχω ευρυαγγείες και λεπτό ευαίσθητο γενικά δέρμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αχ! Εμένα με ταλαιπωρούν συχνά πυκνά κοκκινιλες κ τοπικη έντονη ξηρότητα....θα ήθελα πολύ να το δοκιμάσω. Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Νιώθω ελαφρύ τράβηγμα και κάποιες φορές κυρίως το χειμώνα κοκκινίλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες....Δεν έχω να πω πολλά,μόνο το όνομα της πάθησης που με ταλαιπωρεί ...ροδόχρου ακμή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. η δική μου επιδερμίδα είναι αρκετά καλή θα έλεγα ! απλά μερικές φορές εμφανίζει λιπαρότητα και μαύρα στίγματα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. η επιδερμιδα ειναι ιδαιτερα ξηρή και αισθανομαι το δερμα μου μου να με "τραβαει" ενω παραλληλα εχω θεμα και με το μακιγιαζ καθως δεν απλωνεται καλά
    fb:Flora Gerardi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Λιπαρή επιδερμίδα στην περιοχή Τ και σπυράκια ιδιαίτερα στο σαγόνι.
    Ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Με ταλαιπωρούν οι δυσχρωμίες και η ξηροδερμία!!!!Ευχαριστούμε πολύ!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πολυ ωραιο το ποστ σου και το προιον φαινεται πολυ καλο !! Εμενα η επιδερμιδα μου ταλαιπωρειται απο ακμη και αρκετες κοκκινιλες..
    ειρηνη νικολαου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. πολλες κρεμες μου δημιουργουν κοκκινιλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. σα χειμερινη κολυμβητρια η επιδερμιδα μου γινεται ξηρη και γεμιζει κοκκινιλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Διακρινω μια μιξη λιπαροτητας στη περιοχη Τ γενικα αλλα μετα το μπανιο τη βρισκω αρκετα ξηρη που με κανει να ανησυχω. Ταυτοχρονα υπαρχει μια γενικη δυσχρωμια στο προσωπο..
    Ευχαριστω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Το δερμα μου μετα τον καθαρισμο "τραβαει" και μου δημιουργουν κοκκινιλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Κοκκινίλες και δυσχρωμίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Η δική μου επιδερμίδα εμφανίζει κοκκινίλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Έχω και μεικτό δέρμα και τάση για ακμή και αφυδάτωση και ευαίσθητο δέρμα! Το χειμώνα με τραβάει περισσότερο!!! Πουφ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Αν δεν βάλω ενυδατική, αφυδατώνεται απίστευτα το δέρμα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ταλαιπωρουμαι με κοκκινιλες και φαγουρα σε μαγουλα και μετωπο ! Επισης τους χειμερινους μηνες εμφανιζω ξηροτητα στα πλαινα της μυτης ! Ευχαριστουμε για τον διαγωνισμο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Εγω εχω ευαισθητο ακνεικο δερμα και μετα απο τοσες θεραπειες για την ακμη, νομιζω εχει παραγινει ευαισθητο.. Εκτος του οτι ειναι μονιμως κοκκινο, λογω ευρυαγγειων μικρων γυρω απο τη μυτη, εχω παρατηρησει να βγαζω μικρα μικρα σπυρακια ιδιαιτερα σε περιοδους ηλιοφανειας! Προσπαθω,ομως, οσο μπορω να το φροντιζω με επιλεγμενα παντα προιοντα! Ομολογω δεν εχω δοκιμασει Darphin και θα το ηθελα!!! Σ ευχαριστω για το ομορφο και αναλυτικο αρθρο σου! Οποια κ αν κερδισει, ευχομαι να τη βοηθησει, γιατι η επιδερμιδα μας ειναι μεγαλο μερος της αυτοπεποιθησης μας!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Τι δέρμα μου έχει την τάση να κοκκινίζει με τις αλλαγές του καιρού δηλαδή απότομο κρύο η ζέστη και να με τραβάει. Επίσης παρουσιάζει μικρές λειχήνες σε ορισμένα σημεία του προσώπου μου. Θα ήθελα πάρα πολύ να δοκιμάσω αυτό το προϊόν γιατί ψάχνω την λύση σε αυτές τις ευαισθησίες της επιδερμίδας μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Το δέρμα μου το χειμώνα ξερενεται ευκολα και τραβάει. εχει κάνει και αλλεργικη αντιδραση σε καποιο καλλυντικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Η επιδερμίδα μου είναι κατά βάση πολύ λιπαρή, αλλά εμφανίζει κοκκινίλες και έχω πολλές πανάδες και δυσχρωμίες...με λίγα λόγια χάλια!!!! Θα ήθελα πολύ να δοκίμαζα αυτό το προϊόν, πραγματικά με εντυπωσίασε το post σου!!! Ευχαριστούμε πολύ για την ευκαιρία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Κάποια διαστήματα παρατηρώ την επιδερμίδα μου να ξεφλουδίζεται, παρόλο που χρησιμοποιώ ενυδατική προσώπου. Ευχαριστούμε πάρα πολύ για τον διαγωνισμό που μας χαρίζει ενυδάτωση και φροντίδα της επιδερμίδας μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Γενικά δεν μπορώ να πω ότι έχω πολύ ευαίσθητη επιδερμίδα. Το μόνο που με ταλαιπωρεί αρκετά συχνά είναι η ξηρότητα που κάποιες φορές μου προκαλεί ακόμα και φαγούρα. Ευχαριστούμε πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Με συχνή χρήση καλλυντικών με βαριά σύσταση, εμφανίζεται στο πρόσωπο μου κοκκινιλες και έτσι είμαι αναγκασμενη να αλλάζω συχνά τα καλλυντικά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Το δέρμα μου δεν αντέχει τα λάθος προϊόντα. Μόλις βαλω κάτι που δεν είναι το σωστό, αμέσως αντιδρά....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. συνήθως με την αλλαγή καιρού εμφανίζω κοκκινίλες και ξηρότητα! ευχαριστούμε πολύ για το διαγωνισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Συνήθως τον χειμώνα το δέρμα μου είναι πιο ξηρό, θαμπό και με τραβάει!
    Ευχαριστούμε για το δωράκι! 💓

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Κοκκινίλες και θαμπή επιδερμίδα, τέλειος διαγωνισμός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. polles fores taleporoun tin epidermida mou kokkiniles k spirakia.....!!!
    teleio doro poly tha ithela na to dokimaso k na do tin epidermida mou na metamorfonete!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. τον χειμωνα η επιδερμιδα μου γινεται ξηρη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Τράβηγμα, κοκκινίλες,και θαμπή επιδερμίδα!
    FB:ευδοξια καραγιωργου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Αυτό που με ενοχλεί στην ευαισθησία μου είναι οι κοκκινίλες και η δυσκολία να φοράω μακιγιάζ συχνά.
    email: isis7d@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. πανάδες τωρα στην εγκυμοσυνη και ξηροδερμια.
    υπέροχο δωρο ευχαριστουμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. κοκκινιλες και καμια φορα λιγη ξηροδερμια!
    fb Mirela Antoniadou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΔΩΡΟ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!! ΣΥΝΗΘΩΣ, ΤΟ ΣΥΜΠΤΩΜΑ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΤΑΣΗ ΛΙΠΑΡΟΤΗΤΑΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. νιώθω το δέρμα μου να είναι αφυδατωμένο και να με τραβάει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΠΛΕΟΝ ΣΤΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ΜΟΥ ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ.ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ ΛΟΓΟ ΕΜΦΑΝΙΖΩ ΛΟΚΚΙΝΙΛΕΣ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΓΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΦΟΒΕΡΗ ΦΑΓΟΥΡΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Έχω πολύ λιπαρή επιδερμίδα και συχνά γεμίζει με μαύρα στίγματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. to proswpo mou einai xero meta apo kathe katharismo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΣΤAYΡΟΠΟΥΛΟΥ

    ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΟ!!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!

    KONSTANTINA.2010@HOTMAIL.COM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Δυσχρωμιες και κοκκινιλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Με ταλαιπωρούν κοκκινίλες. Facebook: Susua Fragkioydaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Η επιδερμίδα μου ξεραίνεται εύκολα και κοκκινίζει.... FB: Kiki Avgousti

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Πανάδες. Συγχαρητήρια και
    πραγματικά σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για τον υπέροχο διαγωνισμό. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Η επιδερμιδα μου συχνα εμφανιζει κοκκινιλεςοταν χρησιμοποιω ακαταλληλα καλλυντικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Το προσωπο μου εμφανίζει κοκκινιλες κ ενίοτε παναδες...ευχάριστουμε πολύ για αυτό τον ωραίο διαγωνισμό κ καλη μας τύχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Το προσωπο μου εμφανίζει κοκκινιλες κ ενίοτε παναδες...ευχάριστουμε πολύ για αυτό τον ωραίο διαγωνισμό κ καλη μας τύχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Τέλειο δώρο για πολύ ενυδατωση. Η επιδερμίδα μου είναι μερικές φορές ξηρή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Τέλειο δώρο για πολύ ενυδατωση. Η επιδερμίδα μου είναι μερικές φορές ξηρή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Aλλεργικοι ερεθισμοι σε συγκεκριμενες ουσιες...που δεν εχω εντοπισει 100%.Ευχαριστουμε για το δωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Η επιδερμίδα μου σε μερικά σημεία είναι λίγο ξηρή. Ειδικά τον χειμώνα ψιλοξεφλουδίζει κιόλας...
    Πιστεύω πως το Intral Serum της Darphin θα είναι το τέλειο δώρο και για μένα και για την επιδερμίδα μου! :)
    Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Τον χειμώνα βγάζω κοκκινίλες και ενώ εχω λιπαρό δερμα στην περιοχη Τ, πολλές φορές στα μάγουλα βγαζω ξηροτητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Μετά την εγκυμοσύνη το δέρμα μου έχει κοκκινιλες και ευαισθησία. Σιγουρα θα το ευχαριστηθω, θελω πολυ να το κερδισω Fb:Eleutheria rafaela

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Έχω ξηρότητα ειδικά τον χειμώνα((
    redalepou@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Το χειμώνα η επιδερμίδα μου είναι πιο ξηρή και κάποιες φορές παρουσιάζει κοκκινίλες .Ευχαριστούμε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Εντονη ξηροδερμία και φαγούρα ιδιαίτερα το χειμώνα.Ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Έχω ξηρή επιδερμίδα και ειδικά τον χειμώνα μου βγάζει κοκκινίλες και σε κάποια σημεία ''τραβάει''..
    Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Οι κοκκινίλες στον πρόσωπο με την εναλλαγή θερμοκρασίας είναι αυτό που με απασχολεί.Σας ευχαριστούμε για το δώρο θα ήθελα να το δοκιμάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Σημαδια ακμης και δυσχρωμιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. η επιδερμιδα μ κανει δυσχρωμιες κ κοκκινιζει πολυ ευκολα.. εμπιστευομαι απολυτα την darphin της οποιας προιοντα εχω χρησιμοποιησει κατα καιρους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Κάποιες κοκκινίλες και πανάδες....
    Ευχαριστούμε !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Κοκκινίλες και σπυράκια κάποιες φορές... Το ότι είμαι αλλεργική είναι ο νούμερο ένα παράγοντας ευαισθησίας! Κατά καιρούς έχω χρησιμοποιήσει πολλές κρέμες και προϊόντα για το πρόσωπο, αλλά λόγω της μεικτής μου επιδερμίδας και της αλλεργίας μου δύσκολα κάποιο θα καλύπτει απόλυτα τις ανάγκες μου! Θα ήθελα πολύ πολύ να δοκιμάσω το Serum της Darphin!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Έχω πρόβλημα με κοκκινίλες και εγω. Το δέρμα μου ειναι σα να "δυσφορεί " οταν του βάζω την ενυδατική μου, αν κ δεν αγοράζω βαριές κρέμες, καθως και το μέικ απ. Εχω πειστεί κι ελπιζω αυτο το προιον να βοηθησει το δέρμα μου και να το προετοιμάσει ώστε να δέχεται τα προϊόντα που βάζω για να αισθάνομαι πιο όμορφη. Ευχαριστώ θερμά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Βγαζω ειτε κοκκινιλες, ειτε ξηραινεται η επιδερμιδα μου σε διαφορα σημεια το χειμωνα, με την περιοχη Τ να παραμενει λιπαρη

    Μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ανοιχτόχρωμη και πολύ ευαίσθητη επιδερμίδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΒΓΑΖΩ ΚΟΚΚΙΝΙΛΕΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΞΗΡΗ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Βγάζω ανα διαστήματα κοκκινίλες, ειδικά τους χειμερινούς μήνες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Θα έλεγα κυρίως λιπαρότητα,δυσχρωμίες και κατά διαστήματα ακμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Κυρίως ξηρότητα!
    ΕΦΗ gr2000032@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Κοκκινίλες και ξηρότητα.. Καλή μας επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. δυστυχωσ με ταλαιπωρει η ακμη ενηλικων και λιγες δυσχρωμιες άσπα γεωργιου χριστου
    xristoforouaspa@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Οι κοκκινίλες στα μάγουλά μου χειμώνα - καλοκαίρι είναι αυτό που ταλαιπωρεί την επιδερμίδα μου καθώς και η έντονη εφίδρωσή της ειδικά όταν βάζω κρέμα!! Ευχαριστούμε για το ωραίο δώρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Ξαφνικά έγινε ξηρη η επιδερμιδα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ΕΝΤΟΝΗ ΞΗΡΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ!!! ΓΕΝΙΚΑ ΕΧΩ ΞΗΡΗ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ΕΧΩ ΜΕΙΚΤΗ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ,,,ΞΕΦΛΟΥΔΙΖΟΜΑΙ ΣΤΗ ΜΥΤΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΧΕΙΛΟΣ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ,,,ΕΧΩ ΜΑΥΡΑ ΣΤΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΧΕΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΑ 2 ΜΑΥΡΕΣ ΚΗΛΙΔΕΣ,,,,ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΠΟΧΗ...ΧΑΧΑΧΧ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ...ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Στο κρύο έχει μια "αδυναμία" το δέρμα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Καλημέρες γεμάτες αρώματα και χρώματα.
    μικτό δέρμα και χρειάζεται περιποίηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. βασικα εχω μικτο δερμα αλλα εχω ευαισθητο δερμα κ παθαινω ξηροδερμια απο το κρυο κ νερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. βασικα εχω μικτο δερμα αλλα εχω ευαισθητο δερμα κ παθαινω ξηροδερμια απο το κρυο κ νερο ευα ανδρουλακη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Οι πανάδες και η ξηρότητα. Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Παθαίνω σύχνα ξηρότητα...Έχω εφαρμόσει τα πάντα αλλά τίποτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Συχνα εμφανιζω κοκκινιλες και τιποτα απο οτι εχω δοκιμασει δεν με βοηθησε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Κυρίως ξηρότητα σε ορισμενα σημεία και κατα καιρους φουσκωματα σαν τσιμπηματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΚΚΙΝΙΛΕΣ ΑΝΑ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΣΠΥΡΑΚΙΑ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΛΙΓΑ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΙΕΣ ΜΙΚΡΕΣ ΛΑΚΟΥΒΙΤΣΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. παρα πολυ συχνα εχω κοκκινιλες..... ειδικα γυρω απο τα χειλη τα μαγουλα και το πηγουνι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Ειναι λιπαρο το δερμα μου και μετα απο ζεστο μπανιο κοκκινιζει ολο μου το προσωπο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. fbερμιονη τσαπακιδου εχω κοκκινιλες και ξυροτητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. H επιδερμίδα μου είναι μικτή και πολλές φορές παρουσιάζει ξηρότητα και το δέρμα γίνεται άτονο. Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω το συγκεκριμένο προϊόν. Ίσως με βοηθήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Είναι πολύ ξηρή και με τραβάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Γενικα εχω λιπαρο δερμα και εχω ευαισθητη επιδερμιδα, ενυδατικη χρησιμοποιω αλλα το προβλημα μου ειναι που δεν στρωνει το μεικαπ και το αποτελεσμα εναι σαν να ειναι ξεφλουδισμενο το προσωπο μου. Δν ξερω γιατι.. Σας ευχαριστουμε πολυ.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Γενικα εχω λιπαρο δερμα και εχω ευαισθητη επιδερμιδα, ενυδατικη χρησιμοποιω αλλα το προβλημα μου ειναι που δεν στρωνει το μεικαπ και το αποτελεσμα εναι σαν να ειναι ξεφλουδισμενο το προσωπο μου. Δν ξερω γιατι.. Σας ευχαριστουμε πολυ.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Ξεφλουδισμα σε ορισμένα σημεία & ξηρότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. κοκκίνισμα ειδικα με εναλλαγες θερμοκρασιας-Αntonia M :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Δυσχρωμίες και αντίδραση στην βιταμίνη c
    Νατασα τζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. βγαζω κοκκινιλες και σημαδια στο προσωπο.....υπεροχο δωρο......ευχαριστουμε πολυ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Υπέροχο δώρο 🎁
    Δυσχρωμίες θαμπό δέρμα και κατά καιρούς κάποια σπυράκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Ξηροδερμία που γίνεται επίμονη τη χειμερινή περίοδο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. ξηροδερμια και παναδες...ουφ!
    fb Μαρια Αντωνιαδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. Υπεροχο δωρο το χειμώνα παντα εχω ξηροδερμία πολυ ευεσθητη επιδερμίδα θα ηθελα πάρα που να το δοκιμάσω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. Εχω λιπαρή επιδερμίδα και συχνά βγάζω σπυράκια �� Ευχαριστούμε πολύ για το δωρο❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Αλλού ξηρότητα, αλλού λιπαρότητα, λίγες σκούρες κυλίδες και κοκκινίλες...
    mail: f.xanth@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι το οτι επειδή είμαι αρκετά λευκή στην επιδερμίδα,εμφανίζω και εγώ κοκκινίλες και σημάδια διχρωμίας.
    Facebook:https://www.facebook.com/marina.xristoforou.1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Σας ευχαριστούμε πολύ για το υπέροχο δώρο που μας προσφέρετε.Μακάρι να σταθώ τυχερή.
    fb. Anna Platidou
    mail. annaplatidou@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΜΦΑΝΙΖΩ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΑΡΚΕΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΣΠΥΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΠΑΡΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ Τ.

      Διαγραφή
  142. Κοκκινιλες κ σε καποια σημεια κυριως στη μυση ξηροτητα!!!Θελω πολυ να το δοκιμασω !!!καλη μας επιτυχια!! fb Aγγελικη Αναστασοπουλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. Πολλές φορές, ειδικά κατά τη διάρκεια του χειμώνα, το δέρμα μου εμφανίζει κοκκινίλες και κάποια σπυράκια. Θα με ενδιέφερε πολύ να το δοκιμάσω γιατί έχω ακούσει πολλά για το συγκεκριμένο προϊόν! Αγαπημένη εταιρεία!!!Ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. exw kokkiniles,liparo derma alla twra to xeimwna vgazw se kapoia simeiea ksirotita :/ elpizw na kerdisw k ta lysw to problima m!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Γενικα δεν εχω προβληματα με το δερμα μου παρολο την ηλικια μου.... απλα πρεπει παντα να φοραω ενυδατικη ...γτ αμεσως αφηδατωνεται ,,,!!! ευχαριστουμε πολυ για το δωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. εχω ξηρη επιδερμιδα και συνηθως το χειμωνα με το πολυ κρυο βγαζω κοκκινιλες και σπυρακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Το δικό μου είναι υπερευαίσθητο!΄Κοκκινίζει εύκολα ,βγάζει μικρά σπιθουράκια,έχει τάση για ευρυαγγίες και κάποιες φορές παρουσιάζει αλλεργίες σε κάποια προιοντα.Νόμιζω οτι θα μου φανεί πολύ χρήσιμο!!Crossing my fingers !! :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. Η επιδερμιδα μου συχνα εμφανιζει κοκκινιλες και δυσχρωμιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Δυσχρωμίες και κάπου κάπου κοκκινίλες και σπυράκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Έχω ευαίσθητη επιδερμίδα, που εμφανίζει κοκκινίλες, σπυράκια που και που και δυσχρωμίες! Δυστυχώς καλύπτονται μόνο με make up! Θα ήθελα ένα προϊόν, που θα τις εξαφάνιζε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. Παρόλο που το δέρμα μου είναι κανονικά λιπάρό με τάση για ακμή το χειμώνα βγάζω περισσότερα σπυράκια και νιώθω το πρόσωπο σε κάποια σημεία ξηρό. Ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. ΛΟΥΜΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ
    ΔΥΣΧΡΩΜΙΕΣ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΙΛΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. Θα ήθελα πολύ να κερδίσω αυτό το υπέροχο δώρο που μας χαρίζετε. Σας ευχαριστούμε πολύ, σας εύχομαι πάντα επιτυχίες, καλές δουλειές, και καθημερινή άνοδο στο σάιτ σας!
    Βγάζω τοπικά κάποια άσπρα και κόκκινα σπυράκια.
    FB. Anna Voudrisli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. ΤΕΛΕΙΟ προιόν!!!!!!Το να αντιμετωπίζεις τάσεις ακμής και κοκκινίλες ενώ δεν είσαι στην εφηβεια είναι πολύ σπαστικοοοοο!!!Επίσης, είναι κάπως αφυδατωμένο,χρειάζεται ενυδάτωση! Νομίζω δεν υπάρχει κάτι καλύτερο από αυτό το serum!!Μακαρι να είμαι η τυχερή!!!
    facebook name: Maria Chatzaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. Παναδίτσες!!! Που βγαίνουν με τον ήλιο!!!! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. ξηρο δερμα με ρυτιδες,πολυ θα ηθελα να δοκιμασω τα προιοντα darphin
    fbname-Elli Mosxoliou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. Λοιπόν έχω παναδες λογω εγκυμοσύνης αλλά κατα τους χειμερινούς μήνες ξεραινεται το δερμα μου -ενω γενικα εχω λιπαρο δερμα! Περιεργο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. Λιπαρή επιδερμίδα με τάση για ακμή. Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. Πολλές φορές,πάντα όταν αλλάζει ο καιρός,εμφανίζω μερικές κοκκινίλες,στη περιοχή των μάγουλων και του μετώπου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή